Albrekts Guld

Fick i studentpresent bl.a. ett presentkort på
Albrekts Guld
300:-
Inte så dåligt!

Så nu ligger jag här under en filt i mitt ony-städade rum och försöker komma på nått spännande smycke jag vill ha.
Jag har länge tyckt om örhängen, det gör som en stor grej tycker jag.
Men, jag har så otroligt mkt örhängen, och om man ska köpa örhängen, kan man lika gärna göra det billigt på H&M.
Inte slösa bort ett presentkort på någonting som man egentligen kunde köpt billigare.

Nej, ska det vara, så ska det vara.

För att gå vidare i tankarna, så tänkte jag att ringar är fina och populära nu.
Men då kommer nackdelarna även där inrasandes.

En "fin ring" på Albrekts Guld, är långt ifrån en "fin ring" som är mode nu..
Ska visa lite vad jag menar.


Detta är en fin ring från Albrekts Guld


Och detta en från H&M,
vilket är mer en sådan som jag skulle vilja ha.

Skillnaden är rätt stor.

Så jag tänker vidare..

Och jag fick armband framför mig.
Tycker att armband är rätt snygga, men då måste det vara rätt också.
Köpte massa armband, men det var mer party-party kanske.

(Snyggt att plast-grejen som håller armbanden ihop sitter kvar..)

Men sen kom jag och tänka på klockor..
Jag har aldrig riktigt haft en klocka jag gillat, är en inte en klockmänniska, utan har då kollat på mobilen om jag behövt.
Så,
när jag då sitter och tittar på Albrekts Guld:s hemsida,
hittar jag jättesnygga klockor!


Fanns även med diamant-liknande armband



Fanns även i guld


Fanns även i silver



Fanns även i ljusare silver och guld


Fanns även i silver


Fanns även i guld


Fanns även i brun

Valde ut de absolutivt snyggaste klockorna och alla dessa är i realistiska priser
(under 300:- iaf),
de 4 sista var även på kampanj-pris.

Så, eftersom en klocka är det enda jag inte har i mitt "smyckeskrin", är det jag är mest sugen på nu iaf.
Sen får vi se vilka av dessa klockor som ens finns här i stan.

Ska bli kul!



Kommentarer
Postat av: Johanna

du har tänkt mkt du! ;P

2009-08-10 @ 22:09:23
URL: http://bofast.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0