Cookie? Nuts

Det var Johan som sa jag sku skriva det, så eftersom jag blint lyder honom så gjorde jag det.

HAHA!

Nja, kan väl inte säga att jag är den som tycker jättemkt om att göra vad andra säger.
Men nu råkade det vara så att jag var i desperat behov av ett inlägg, så jag bad Johän att hjälp mäh.
Och såg nu att rubriken inte alls har någonting med texten att göra!


Såg föresten att det var nån brud som hade kommenterat mitt inlägg "Helt okej kväll ändå"..
Härlig bild!
Och visst får hon skriva att det var en härlig bild, men jag vet inte vilken bild hon menade, om det var
ÖLGLASET

eller
VATTENGLASET

eller
TÄSK, BEER och JAG


för ingen av dom bilderna är särskillt härliga måste jag då få säga :P
Och det visade sig att bruden bara skrev så för att jag sku svara
Tack
och hon skulle få ännu ett till inlägg
eftersom det fanns redan tusen
Tack
och liknande i hennes blogg.

Ett stort TACK! till bruden som tyckte att någon av de där bilderna var härlig!
Men du bruden, jag tänker inte svara på det,
du få fixa nå läsare på ett bättre sätt ;)
/Sandra Herself


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0