En stranddag.. Till en början

Igårkväll/inatt blev jag så otroligt sugen på att dra till Bättnäs idag,
om det skulle vara fint väder vill säga.
Då drog jag med kusin Ronja, eftersom vi har inte setts på rätt länge och tyckte att det passade som bra, eftersom ingen av våra polare ändå hade nån lust med det.

Och man kan säga att vi hade en sån jävla tur med vädret,
för när vi kom var det strålande sol
(förutom en lätt dimma som låg över lite längre bort, men den försvann rätt fort)
Sen stekte vi på ganska bra,
till vi ser mörka moln innifrån landet börja smyga på, då drog vi hem.


Hittade en sådan otroligt snygg bild!

Vi fick några droppar på bilen längs Bussjövägen, inget mer med det.
När vi kom till stan, var det helt okej väder också.
Sen ringde Sofie och frågade om jag hade varit på stranden, hon påstod att jag borde vara dyngsur vid det här laget isåfall..
Men vadå, det hade ju varit strålande sol vid havet!



Samtidigt som det tydligen hade spöregnat i stan, usch vilken otrolig tur jag och Ronja hade!


Jag & Ronja Hemavan Sportlov -08



Dagens musik: Guns N Roses - November Rain
Lite deprimerande, kanske, men hörde den på radion tidigare idag och beslutade att den skulle verkligen passa perfekt en regnig novemberkväll, när man sitter ensam och tittar ut genom fönstret, eller ligger och vilar. I slutet av låten tilltalade mig speciellt, då som nästan en ny låt börjar, skulle man kunna säga och det är klockrent, nästintill perfekt och jag bara njöt.


Slash

Och nu snart ska jag få träffa Johan snart, känns som ett tag sen, fast det bara var senast i fredags vi sågs.
Men han är grym, så det är klart att man saknar honom :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

bor i sundsvall jag.

2009-08-05 @ 01:01:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0