Höst, höst, höst



Vet att jag redan skrivit ett liknande inlägg om hur jag längtar till hösten och allt vad det nu är.
Men måste upprepa mig!

I måndags var jag och tittade på en lägenhet här på Teg och det ska bli så spännande att se hur det blir!
Det bästa med den här lägenheten är att den är renoverad för kanske ett år sedan, så den är otroligt fräsch! Så även om den kanske kostar lite mer, så betalar jag hellre någon 100-lapp mer för att bo sådär fräscht, än någon mindre trivsam lägenhet för billigare. Iaf känns det så NU, sen kan man ju ändra sig.
Den ligger nära Rimi, ishallen och morsan & farsan
(de har faktiskt sagt att jag ska få komma och äta middag lite nu och då såhär från början, så de kommer väl att kalla mig Snyltar-Sandra).
Det är ju jättebra nu när jag ska jobba med Tobias också.
Den har en stooor balkong, den är tom större än den vi har nu, så det känns skönt.
Det fanns en hel del möjligheter inomhus, man behöver kanske inte ha samma inredning hela tiden.
Det ska också tydligen vara sköna grannar.
Inflyttningen är den 1 oktober! Alltså väldigt, väldigt snart vilket känns grrreat!



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0