Lägenheten..

Wow!
Nu har jag fått lägenhet! Och det känns huur bra som helst.
Visst, den ligger rätt nära där jag bor nu, men det är ju jättebra när jag ska jobba med Tobias (som sagt).



Så det blir inflyttning den 1:a oktober!
Och inflyttningsfest den 2:a ;) haha
OJ vad jag längtar!

Idag har jag och morsan varit och tittat på 2 soffor som vi hittade på blocket.
Jag var faktiskt mer inne på den andra vi skulle titta på, den hade bättre färg och var längre.
Den första var skön, otroligt skön! Och helt okej längd och bredd.
Det var bara att färgen var inte den jag ville ha, men det skulle ju gå att klä om utan konstigheter.
När vi for kom hon springandes efter oss och sa att vi kunde få den för 550:- istället för 700:- om vi ville ha den.

Den andra, som skulle ha bättre färg, visade sig vara en stor besvikelse.
Skaj..
Ett hål i tyget..
Dyrare..
Så egentligen var det ett rätt enkelt val!
Det skulle inte bli den där soffan iaf.
Så jag körde på den första soffan, för morsan har över tyg från när hon försökte klä om våran skkinnsoffa, vilket inte gick sådär jättebra. Alltså har vi tyg över att klä om den här soffan då.
PÖRFÄCKT!

Ska hämta den imorgon och kanske lämna den hos mormor och morfar nere i deras källare (den lär ju få plats där).

One down..

Kommentarer
Postat av: Ema

Hösten är min favoritårstid faktist, det är bara att jag har jobbat hela sommaren så har i princip haft ett 2 veckor långt sommarlov..Din höst kommer ju rocka på univeristetet;-)

2009-08-23 @ 16:13:37
URL: http://seacloud.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0