OTH

Jag försöker alltid mitt bästa med att inte hänga så mkt på strömmen, utan gå egna vägar åså.
Men samtidigt..



ÄR SÅ OTROLIGT BRA!

Egentligen..
Hur kan det vara så spännande att följa andra människors liv och händelser?
Är våra egna liv för tråkiga?

NEJ, det är de verkligen inte, iaf inte mitt.
Men när man sitter där en tråkig kväll, ingen vill göra nånting, det är lixom inget på schemat, eller om man helt enkelt bara vill ta det lugnt,
då är serien såå bra att sätta igång och du får släppa ditt eget liv lite.
Det är en helt annan värld du försvinner in i och den världen kan göra dej glad, ledsen, lite avundsjuk till och med, ja massa olika känslosamma saker.
The thing is that it's a world you can go to whenever you want.

Och det jag tycker är bäst med serien är att den har så perfekta låtar till olika tillfällen.
Nu har jag blivit lite lugnare, men förut drog jag hem nästan varenda låt i varenda avsnitt jag såg.
Men grejen är också att de inte bara är bra i avsnittet
(bara för att de passar så bra just där)
utan de är också jättebra som en vanlig låt eller vad man nu ska säga.

Just love it.



Kommentarer
Postat av: Cajsa

nää, gör inget just nu.. :P

2009-08-06 @ 00:15:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0