Halleluja moment for real

Du ryser över hela kroppen
Du stelnar till och får inte fram ett ljud
Du känner hur tårarna vill fram
Du ler och glömmer bort alla bekymmer,
det enda du kan tänka på är hur bra det är!

Jag har snackat om att när man hör en låt får man vissa känslor, men när man hör en människa sjunga en så underbart bra låt, med en såda grym röst, då vill man inget annat än att den aldrig ska ta slut!


Ser ni den här mannen?
I
I
v


Han är inte speciellt snygg..
Men när han öppnar munnen och tar ton, blir man inte annat än chockad kan jag lova!

Titta in mina länkar!
Halleluja - låten, fortfarande när jag tittar på den, kan jag inte fatta att en sådan röst kommer ur denna man!

Kurt Nilsen
-worldidolwinner-



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0