Ett dygn i Ratan

Men, ofta du var 15 år...
Eller vänta nu!

Haha jag gjorde bort mig lite, men vem gör inte det någongång ;)

Nu ska jag visa lite bilder från underbara Ratan



Var torsdag-fredag med brorsan och Johan och hälsade på mormor och morfar.
Det var riktigt mysigt.


Johan, jag och lillkillen.

Tobias tog kort när jag stog på händer :P



Tobias gjorde så att det ser ut som på bilden att han lyfter sitt huvud från kroppen!
Ändå lite weird ;P

Sen ville jag få en fin bild på hunken och lillen,
vilket gick mindre bra, eftersom Tobias alltid gör till sig på kort :P

Haha, ögonbrynet!
Jag gör mig väl kanske inte heller alltid bra på bild.

Johan visade hur man skulle bädda.

Johans säng vs. min säng
Personligen tycker jag att min säng är finare ;)

Snus-Johan blev dösugen på en storschnus!
(Vindruvor)

Killen

..laddar för fullt!

Medans jag visar mina skills i breaking ;)

och mina tappra försök till nånting, som jag tydligen inte lyckades så bra med..

Farsan och Johan snackar hockey, ofcourse ;)

3 generationer



Lillstugan fick jag och Johan dela på.

Mormor

och Morfar


Vi struntade i att pussas, så det fick bli såhär mysigt istället ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Fina människor där du! :)Din moffar verkar gullig!

2009-08-17 @ 19:44:40
URL: http://bofast.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0