Annandag Jul

..firades på Berghem iår.
Och inte bara Johan fick för första gången träffa min Hedmanska släkt,
Ronjas pojkvän William blev också "utsatt".
Nä inte utsatt ;)
men det var så himla mys.
Iaf enligt mig!

Min kamera var lite fucked up that day,
så jag fick bara några få bilder..


William och kusin Ronja

Bror Dempa, kusin Petter och kusin Yrsa
Vilken lugg Dempa fick :O

Kusin Yrsa, kusin Rasmus och en bit av Yrsas pojkvän Daniel.

Jag och Johan varken hann,
eller ville bli fotade.
Så inga bilder på oss den gången.

Men ni vet ju hur vi ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

men på sista bilden är det väl kusin rasmus inte petter :D

2009-12-28 @ 10:49:52
URL: http://pisi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0