År 2009

Jag vet inte riktigt vars jag ska börja när jag ska berätta om mitt år 2009.
Det har hänt så otroligt mkt!
Det flesta saker är jag så jävla glad över när jag minns tillbaka.
Men samtidigt så största delen av det jag tänker på när jag tänker på året
är farfar.
Hur sjuk han var,
iaf nu i höst/vinter.
Det gick som bara utför.
I början var han ju för fan med och jaga!
Och någon månad senare kunda han inte ens resa sig själv upp i sängen..
Hans sista måltid.
Mitt sista hejdå till honom.
Det är något jag egentligen inte vill tänka på,
men det är svårt.
Jag hatar att tänka att han inte finns mer.
För mig finns han fortfarande,
har nog inte riktigt förstått det än.

Det kommer ta tid.

Men som sagt,
det var ju inte bara dåliga saker som hände 2009.

Nejnej!

Jag träffade ju min pojkvän, Johan.
Och det känns fortfarande så himla bra!

Jag tog studenten
och klarade sista proven jag skulle klara för att ta mig in på Universitetet.

Jag fick jobba efter studenten,
vilket jag är tacksam för.
Många gick arbetslösa.

Jag kom in på det jag.. ja, "ville" på Universitetet :P
Slutade väl inte lika väl,
men det struntar jag i nu.

Jag fick,
efter Lottas,
2 till jobb.
Har inte jobbat så värst på Kappahl än,
men det kommer nog :)

Jag tänkte på mig själv och bröt loss från det som tyngt mig så länge.
De som vet vet.
De som inte vet,
fråga nån som vet ;)
Haha.

Höll dock på få hjärtstopp igår.
Vi snackade om systemet och var lite fundersam om det skulle vara öppet idag.
Men jag tänkte att det är ju lugnt, jag har redan sen jul i morsan och farsans kyl.
Sen fick jag tvärångest..
Vet hur min farsa är!
Så jag ringde upp honom och frågade om min öl och bacardi var kvar i deras kyl.
Det var den ju såklart inte..
Men när farsan hörde hur less och besviken jag var,
så sa han att vi skulle lösa det på nå vis om det var öppet.
Direkt jag la på,
fick jag veta att systemet var öppet ändå.
TAAACK!

Så nu är det bara att se fram emot det nya året.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0