Dan före Dopparedan..

Nyss var det ju första advent?

Snacka om att Sandra inte har hunnit med december alltså.
Denna månad har gått fort se nånting,
och jag har knappt hunnit tänka på att det snart är jul.
Hunnit njuta av att det snart är jul.
Hunnit köpa julklappar!
Fan,
jag köpte typ alla mina idag nästan.
Så jag har inte riktigt hunnit förbereda mig
och skaffat några julkänslor.
Det känns bara skumt.

Det enda som är säkert iaf,
det är att snön är otroligt välkommen
och det är en mysfaktor bara av att titta ut.

Så nu sitter jag här på dagen före doppare dagen,
ser sagan om ringen
och längtar till imorgon.

Vad gör ni dan före dan...?
:)

Älskar julen!



Hedman-barnbarnens julklappar på Berghem
Julen -06


Farsan, farmor och jag i Hällnäs
Julen -07


Min galna familj; farsan, Dempa, Tobbe & mamma
Julen -08

Vi brukar köra varannat år med pappas släkt,
varannat med mammas.
Förra året var vi på Berghem hos mormor och morfar.
I år blir det i Vindeln hos farmora.

Vars ska ni fira jul iår?
:)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0