Judo, piercingen och shoppa-sugen

Följde och var med på Tobias judo idag!
Det var ju riktigt roligt faktiskt.
Vi brottades och lärde oss lite grepp,
jag har ju aldrig gjort det där så jag verkligen ingenting!
Men det var roligt ändå.
Tobias kunde ju.

Det enda som jag kände var lite..
Det var min näspiercing.
Ledaren Göran frågade om jag skulle ta ut den när vi skulle brottas lite 1-1.
Men jag kan inte ta ut den..
Eller den går ju att ta ut, men då får jag inte in den igen och hålet växer igen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag har ju iförsig brottas med den i näsan i snart 4 år nu,
och än så länge har det gått bara bra.
Men, det får lösa sig!

Efter jul ska jag vara med varenda onsdag.
Ska bli spännande!



Jag har inte unnat mig kläder på länge nu känns det som.
Är ju iochförsig jul snart och dags för julklappar,
och då borde man spara osv.
Bla.bla.

Men jag känner behovet komma krypa snart,
jag har "råkat" hitta lite grejer på internet.

Gina Tricot


Adriana Cardigan
199:-

lite läckert med olika längd på sidorna


Bonnie Top
199:-

börjar få a thing för rött!


Denise Cardigan
199:-


..eller kanske den röda?


Denise Cardigan
149:-

den röda var billigare.. :S


Mandy Tunic
199:-

snyggt med pajlett under, vet dock inte om det är så i själva toppen


Cloe Knitted Cardigan
349:-

föll för den direkt, var bara lite dyr..are! :P


Joanne Knitted Cardigan
249:-
Såå snygg, fanns i svart också


Wilda Waistcoat
149:-

fanns i svart, mörkgrå och ljusgrå också


Tina Ziphood
249:-
såg så otroligt mysig ut, förstå denna med svarta leggings under


Isa Waistcoat
299:-
så jävla läcker med stora.. ja vad det nu är. 4-kanter längs kanten


Vivianne Party Top
249:-
såg rätt fin ut, vet dock inte om jag kanske skulle köpa och behålla den..


Kanya Jacket
249:-
så jävla läcker bara, kort, och stora axlar.

Detta var inte det enda jag såg.
Egentligen kom shoppa-suget fram genom en reklambild på facebook.


Äckligt snygga skor!
Dom kostade 1499:- though.
Men jaja, vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Älskar skorna!

2009-12-03 @ 10:57:46
URL: http://msyrsa.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0