Såhär innan nyår ;P

Aaa, jag fick lov ;P

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaadå, jag såg AC/DC live, jag flyttade hemifrån (betalade räkningar ;P), tog studenten, såg Whitesnake på kajen, fick 3 nya jobb, pluggade på Universitetet och gjorde en massa vågade saker..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften faktiskt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Mjo, min farfar och min gamla granne som vi stod väldigt nära när vi bodde i Vindeln. Jävligt tråkigt..
5. Vilka länder besökte du? Mest Svergie :P
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag skulle jättegärna vilja fara utomlands. Jag, min pojkvän och ett till par har planerat att fara till Hemavan tillsammans, det blir riktigt roligt!
7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Söndagen 22 februari - den dagen jag såg AC/DC. Lördagen den 14 mars - dagen jag och Johan blev tsm. Lördagen den 4 april - dagen då jag fick veta att min farfar hade lungcancer. Lördagen den 30 maj - Whitesnake på kajen. Torsdagen den 4 juni - balen! Onsdagen den 10 juni - jag tog studenten. Torsdagen den 1 oktober - dagen då jag flyttade hemifrån. Måndagen den 7 december - dagen då farfar lämnade oss.
8. Vad var din största framgång 2009? Lätt att flytta hemifrån och mina 3 jobb :P
9. Största misstaget? Att höra av sig till äckel comhem. Allvarligt.. VAFAN?!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte värre än lite förkyldningar
11. Bästa köpet? Biljetten till AC/DC och mina svarta partey-skor ;D Love 'em. Both
12. Vad spenderade du mest pengar på? Stockholm och kläder i alla dess former.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att se AC/DC var nog det som räckte längst ;D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rock n roll train och alla låtar på Black Ice.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog en jävla blandning. När jag var glad, var jag gladare än aldrig förr. Och när jag var lessen var jag riktigt lessen..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hälsat på farfar mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slappat.. Usch så många bortblåsta dagar. Fast ändå jävligt skönnt!
18. Hur tillbringade du julen? Julafton hos farmor i Vindeln, juldagen hemma hos mamma och pappa och annandag jul på Berghem hos mormor och morfar.
19. Blev du kär i år? Oooja
20. Favoritprogram på TV? How I Met Your Mother
21. Bästa boken du läste i år? Har bara påbörjat en bok jag fick i julklapp, Dagbok från kvinnofängelset
22. Största musikaliska upptäckten? Velvet Revolver
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj.. Längesen ju så jag minns inte :P men jag fick massa fina grejer iaf som jag blev nöjd med minns jag :)
25. Något du önskade dig men inte fick? En bil ;P haha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade typ tjocka släkten och massa goa vänner hos mig! Riktigt bra födelsedag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mjorå. Farfar skulle inte ha blivit sjuk, men det är lite för svårt att styra över.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Haha, mja.. Min vanliga stil kanske? Har dock shoppat som en jävla tok det här året..
29. Vad fick dig att må bra? Johan
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha lätt James Dean. Fast han dog ju för ett tag sen though..
31. Vem saknade du? En utomlandsresa efter studenten!
32. De bästa nya människorna du träffade? Johan, Stefan, Johnny, Jocke & Carro och alla roliga jobbarpolare på Lottas Krog mfl :) Typ alla människor jag träffat har varit riktigt go!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0