Grattisgrattis!

Vindeln vann iaf mot Bjurfors i fredags,
SHIT
vilken jobbig match :P
En hel del utvisningar och i slutet stod det 2-1.
Och i hockey kan allt bara tvärvända,
vips kan Bjurfors göra 2-2
och kanske tillslut vinna matchen.
Men det gjorde de inte,
så Vindeln tog hem det.

LJuspunkten på matchen var ju iaf Lena,
(Johans mamma)
som skulle kasta puck i pucktävlingen som brukar vara i andra periodspausen.
Iaf,
så går tävlingen ut på att kasta så nära mitten som möjligt.
Lena ställer sig upp och ska kasta åt mitten.
I vitögat ser jag en puck som bara flyger helt åt fanders fel håll.
Och det var ju hennes puck,
hon sa efteråt att den fasta i tröjan.
Och jag tror henne.
Jag höll iaf verkligen på dö av skratt!

Grattis till Vindeln
ännu en gång :D



Idag fyllde min äldsta lillebror
Dennis
18 år.
Så det bjöds på massa fika och gött hemma hos dem.
Rasmus kom också och hade tagit med sin lilla, lilla hund Molly.
HIMMEL
så söt!
Mysigt värre.


Grattis till "lilla" lillebroren! ;)



Hoppas alla har en finfin lördagskväll!
Jag har sett Johan Falk hemma med mamma och Dempa,
jättebra film.
Nu ska jag sova,
upp och iväg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

härligt med vinst! :)

2009-12-09 @ 23:11:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0