Hopp om mänskligheten..?

Frågan är ju..

Ibland när jag jobbar på Lottas,
får jag bevittna om de dummaste människorna som satt sin fot på jorden.
Det är så otroligt skrattretande.

När man bär mat, så kan den vara ganska tung.
Så när man kommer till bordet,
vill man helst att gästerna ska säga vem som ska ha den mat man säger.
Men då sitter folk och knappt bryr sig om att man kommer med maten,
eller tänker typ en kvart innan de fattar att maten är deras.
Då har man lust att döda.

Eller när man ska plocka deras tallrikar efter de ätit klart.
Vissa vill vara hjälpsamma och ge mig tallriken,
men tänker inte på att jag max har 2 armar.
Vilket betyder att jag inte kan lasta på 10 tallrikar på en och samma gång,
men det är inte förståeligt för vissa.

Medans andra tror att jag har 2 meter långa armar som kan nå deras tallrik som är längst bort på bordet,
och det är folk i vägen.
Inte lekande lätt då.

Vi har bestickkorgar på en hylla,
och det är ett fack som sticker ut så man ska se att det är bestick där.
Flera gånger har folk sagt att det varit slut i korgen.
Så jag tänker att jag ska ta med den in och fylla på.
Men när jag drar ut den så att hela är ute,
så är det fullt i hela krogen.

Är folk så lata att de inte ens kan dra ut korgen ordentligt?

Jeez.

Aja, nu är det snart jul och det ska bli kul :)
Förhoppningsvis får jag lite mer julkänslor än vad jag har nu,
det är inte likt mig att inte ha julkänslor..

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0