Shopaholic...

De där skorna du ser.
Den känslan du får när de underbart snygga skorna står framför dig.
Du måste bara prova
och de sitter som gjutna på din fot.
Du känner dig så jävla lycklig
och du måste ha dem,
det finns inget annat på världskartan.

Känner igen känslan?
Asså, just då finns det ingen bättre,
även om man vet att hemma står liknande skor.
Men det är fortfarande inte samma sak.
Ett par nya skor för ett rimligt pris
som du vet att du kommer att använda.
Visst är det härligt?

Men satans farligt.

Vet inte hur mkt jag köpt för jag älskar känslan av nytt,
för att sedan lämna tillbaka dem,
eftersom jag fått vettet tillbaka
och insett att det var inget bra köp.

Men idag gjorde jag ett bra köp!
Haha
såhär dan före dan före doppare dan.
Då jag i vanligtvis brukar spara
och köpa saker
ÅT ANDRA.

Men iår klarade jag inte det.

Så nyskorna står hemma och väntar på mig,
först ska jag bara knulla
;)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0