Äntligen!

Tjenis!

Äntligen har jag fått tillbaka internet, det var nästan lite läskigt där ett tag.
Jag är fortfarande helt ensam hemma sedan morsan och farsan drog söderut och Dempa utomlands och Tobbe till stugan, så utan internet hemma själv är det jävligt tråkigt!
Fast sen har jag jobbat en hel del och umgåts med Johan mest, så det har ändå varit lugna tider :)


Snyggt, höhö..

Det gick så otroligt bra på jobbet igår, Carro som jag jobbade med igår är en fantastiskt rolig människa!
Och nu jobbar jag ingenting på Lottas hela nästa vecka, bara lite på Alladins, vilket inte är så jobbigt, så jag kan njuta av ledigheten nästan heeela veckan lång ;D
Det jobbiga är att Johan däremot ska jobba typ hela veckan, men funderar på att äntligen få dra ut till Ratan och känna lugnet där nu några dagar.


Ratan

Morsan och farsan kommer hem någongång imorgon sa dom, så då kan jag sno bilen ;P (Äntligen! Man blir halvt handikappad utan den, iaf om man vill göra nått)

Haha så roligt, jag fick en förfrågan igår på jobbet om vars mina föräldrar var (minns inte hur det kom upp, men jag sa nog att jag hade huset alldeles för mig själv eller nått sånt) och när jag tänkte efter, så visste jag faktiskt inte vars dom var :P det var lite weird.
Fast jag visste ju att dom varit i Västerås på fredagen iallafall, inget mer.
Men nu hörde jag att de var på väg norrut, just ovanför Gävle.

Gamle mor och far, vad ska man göra utan dem lixom.



Haha.

Nu måst ja dra, ska jobba lite.
Vi hytes! ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0