Back in Black

"I'm only wearin black
until they come up with something darker"

Haha
skulle färga håret, (egentligen igår, men det hann jag inte så det blev idag istället)
och hade köpt en färg som jag tyckte skulle bli bra.
Ville få det en aning ljusare, för att kunna göra lite slingor kanske eller nått sånt.



Men när jag sköljde ur färgen och började torka håret, ser jag bara hur jävla mörkt det blir!
Int köschwart, men nästintill.



Blev lite bättre när det torkat ordentligt och en helt okej färg enligt mig, men kanske inte den jag hade förväntat mig dock.

Aja, få se hur fortsättningen ser ut :)

Kommer bildeeer! ;)

Back in Black
I hit the sack
It's been too long I'm glad to be back
Yes I'm, let loose
From the noose
That's keeping me hanging around
I keep looking at the sky
'Cause it getting me high
Forgot the herse, 'cause I'll never die
I got nine lives
Cat's eyes
Using every one of them and running wild

'Cause I'm back
Yes i'm back
In Black



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0