Nerd..

• Tjenis alla nördar ;) •



Haha jag sitter hos Johan just nu i hans nya lägenhet, som är otroligt fin!
Han och hans lilla broder flyttade ut från den förra för bara några dagar sen och det blev verkligen ett byte uppåt! :)

Iallafall.. Det är rätt fint väder ute (vet inte om det är varmt :P ) och vad gör vi?
Sitter och nördar som tusan framför dator och xbox. Johan sitter och lirar left 4 dead
och jag sitter här och lirar nått som heter Diamond Tower... Så jävla geekigt, det är nästan skamligt!
Men det är kuuul som tusan ;D



Hehe.
Spelet går ut på att man ska ta sig igenom alla 40 olika banor
(man kan spara spelet, så man behöver inte klara alla på en gång :P)
och i de olika banorna så är det som en väg fram till ditt torn som du ska skydda och från andra enden av vägen så kommer det olika monster med olika speed och krafter. Och då är det alltså de olika diamanterna som också har olika styrkor och egenskaper.
Nu använde jag ordet olika en hel del, men jag vet inte hur jag skulle kunna förklara på ett bättre sätt :P
Iallafall är det hur kul som helst!
Vet inte om det heter exakt Diamond Tower, men om du vill lira så söker du på Google
Diamond Tower Games
det funkar fint.
Och kör hårt ;D

Vi hytes!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0