Studenthästarna

Fick veta en liten rolig sak idag!

Fick en kommentar av Johanna om att det samma hästar som var ifrån Håknäs Hästbruk som vi hade på våran student och jag tänkte
nu skojar hon, måste kolla!
Och när jag kollade på stundentenbilderna, så känner jag ju igen hästarna för tusan!



Helge och Julia
Och bakom sitter Maria som red med oss.

När vi var och red igår så la jag faktiskt märke till vagnarna som fanns där på gårn, tvär-kände igen filtarna som var på bänkarna och tyckte att det påminde om vagnen vi hade på studenten, men tänkte som inte mer på det.
Men si, de va ne ;)

Funderar fortfarande på det här jobbet nu.. Och jag tror faktiskt jag ska tacka
JA!





Kommentarer
Postat av: Johanna

va va de jag sa?! :P

2009-07-28 @ 22:12:17
URL: http://bofast.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0