4 timmar.. Men jag ställer upp

Jag sitter här i mitt nystädade rum, har just tänt lite ljus och tänker att det är den perfekta vilodagen.

Jaa, igår var en sjuhelvetes kväll. Kan lova att när jag säger att det var folk på jobbet, då var det folk! Och nu på sommaren har vi uteservering också och hela den var proppad. Folk kom och frågade om plats, men vars man än gick så fanns det inte ett bord ledigt. Och på det så var det inte lite disk i disken heller..

I onsdags när jag jobbade, tyckte jag att det var jobbigt att jobba över 2 timmar, men igårkväll blev det "bara" 4 timmar.. Inte det absolut lugnaste arbetspasset jag haft kan jag lova. Men det gick ändå bra, ingen dog eller bröt ihop, så det kändes ju positivt iaf.

Men, klart det är bra pengar, det är det ju!

Yeaaah....


Idag är min lilla vilodag, för på lördag smäller det igen, men nog ska jag överleva det passet också. För då på måndag nästa vecka ska jag och Sofie fara och rida, det ska bli sååå jävla roligt!



Ska försöka att inte ramla av ;) Haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad roligt att du ska å rida!!! hoppas ni får det grymmarns kul!!!



Vi kan väl träffas någon gång i augusti kära sandra - vännen? :)

2009-07-25 @ 00:22:55
URL: http://bofast.blogg.se/
Postat av: H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]

la till det lite senare efter att jag skrivit inlägget då många klagade över klänningens utseende. :)

2009-07-25 @ 01:45:28
URL: http://esth.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0