Det var partey

Tjenatjena

Hehe, jag var inte riktigt hemma i huvudet i lördags när jag skrev mitt inlägg, men nu när jag läser det så har jag inget minne av att jag skrev så felstavat :P
Men roligt var det iaf! Riktigt roligt!
Förfestade med Johnny, Donern och några av deras polare som jag inte hade nån aning om vilka det var.

Haha jag och Johnny festade fest.


Han klaga på mig för att jag var ful, men Johnny-Beer, du var inte så snygg du heller din jävel ;)

Kände igen typ 2 av dom, men det spelade ingen roll :P när jag väl fått i mig de goaste ölen, då kände jag allt och alla!




Jag och en Petra.



Sen drog några till tc, medans jag och några gick på droskan och resten fick fara hem eftersom de var inte gamla nog ;)
Vi kom iväg lite sent, så kom till droskan där vid 12 nångång, Sofie och Julia var galen på oss som hade varit så sega :P
Vi hann alltså vara på krogen i 2 timmar, vilket kändes alldeles för lite, så jag taggade ju efterfest.
Men istället blev det till att nyktra till med burgare på max istället..



Och ingen efterfest.
Innan vi for på max stog jag och snackade med en polare och hans brud, då en dumdryg kille kom förbi och gjorde ett mindre lyckat försök till att ragga, eftersom jag dissade honom rätt rejält.
När jag skulle dra mig därifrån så försökte idioten pussa mig!
Jag vet inte vars han siktade (någonstans i ansiktet såklart), men min reaktion var ju självklart att vilja slå till han eller kasta mig bort från honom.
Vet inte vad av det jag gjorde riktigt, men det blev nån blandning av att putta bort han samtidigt som jag backade bakåt, MEN
jag hade cykeln bakom mig så naturligtvis ramlade jag bakåt över min cykel, över nån skylt och alla skrattade. Inte minst han den där jäveln som orsakat allt de där. På köpet fick jag styret upp i ögonbrynet, så de ömmar som tusan, men det är inget märke, tur nog.



Släktträffen var också hur nice som helst, kommer bilder sen! :D
Nu måst jag käka, ska dra till Johan snart, få se om han släpper in mig... Höhö :P

Vi hytes!

Kommentarer
Postat av: Pia

sv: tack :D jag har ju inte gjort den själv, men jag kan ju sånt ändå :D hhih amen jag kanske kan hjälpa dig någon gång

2009-07-13 @ 19:49:53
URL: http://pisi.blogg.se/
Postat av: Sandra Herself

varsigo :) jaa, du måste hjälpa, det blir inte bra som ja vill ha de!

2009-07-13 @ 20:06:11

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0