Weird

Tjenis all ya weird people



Varför inte skriva nått gulligt till mig som
"Har du inte nått riktigt spännande att berätta för mig? ;) "
Haha för då skulle jag svara
"Haha nej, gå och dö din jävel"



Hehe nej, såklart jag inte skulle svara så.
Det var nämligen en helt random 21-årig kille som skrev till mig nått liknande, lite flörtigt sådär.
Asså visst, människor får väl skriva till mig, men flörta inte med mig sådär när jag tydligt visar att jag har pojkvän för fan.
Sånt blir jag bara less på. Vad vill man då egentligen?

Nu kanske jag dömer väldigt snabbt, men av kanske dålig erfarenhet gör jag nog det.
Men det kanske är bra, vem vet?

Iaf, tillbaka litegran..
Jag svarade ungefär såhär
"Nja, inge speciellt, förutom att du inte borde skriva sådär till mig"
Då tyckte han att jag lät divig och frågade om jag inte hade nå krav här i livet då min farsa köpte en bil åt mig...





Jag bara gapade när jag läste det.
Min farsa har inte köpt en bil åt mig? :O Eller har jag missat nått..?
Sen skrattade jag till.
Om min farsa köpt en bil åt mig, borde jag väl ha krav, eller, äuhm.. äh, jag fattade verkligen inte vad han menade, tror att han menade nått heeelt annat.
Sen blev jag urförbannad!
Hur fan kan han skriva nått som inte ens är sant, den jäveln. Påstå nått som han inte vet ett jävla piss om. Och lät jag divig? F*ckus@nofa#b!tch



Sen blev jag också jävligt nyfiken.
Vars fan har han fått de där ifrån? Blev tvungen att fråga.

"Du utstrålar det, påstår inget"
svarade han.

Behöll lugnet och skrev
"Haha va? Hur menar du? Är jag snobbig? :P "

Svaret jag blev gjorde inte allt lättare;
"Japp, annars så skulle du inte vara så ytlig och gå med en sån snygg kille till balen, lixom fattiga killar existerar inte verkar det som. Jag säger bara så för att jag själv inte gick till balen 2007"



Klart jag gick med en snygg kille, den snyggaste! Min pojkvän.
"Tack och bock, det är min pojkvän det där och jag älskar honom inte bara för utséendet, för jag lärde känna insidan innan jag såg hur han såg ut på riktigt. Och hur kan du säga att jag är ytlig egentligen..? Tror det verkar avundsjuka här tror jag ;) "
Lite le sådär.

Sen svarade han att tydligen säger alla tjejer sådär och han inte var avundsjuk för han har redan tjej.
Först tänkte jag stackars kvinna!
Sen tänkte jag att vilken jävla dåre, vad ville han mig om han redan har brud in first place, man brukar inte ba skriva till nån helt okänd tjej sådär (som är upptagen) om man redan har flickvän. Visst, skaffa lite nya kontakter, blabla. Men fortfarande en aning sorgligt pga allt.
Och sen blev jag sur på att han skrev att "så säger alla" va fan, det är ju sant för i helvette.
Men då ides jag inte reagera på de där så jag skrev nått
"Spelar ingen roll, det är ändå sant. Men så trevligt :) "
Sen kunde han inte förolämpa mig nå mer, så han sluta skriva.
Haha jaadu.

Föresten.. Såg en riktigt fin sak på facebook.
Man kan ju svara på frågor om varandra och då var det någon som hade svarat på frågan
"Tycker du att Sandra Boström är ytlig?"
Och då hade personen svarat
"Ja"
och denna människa ska vara min vän på facebook också, vad är detta? XD
Schlut me å kall mä ytle!

Aja, nu är det JAG som är sorglig som sitter uppe här mitt i natten.
Men what to do.
Jag är inte ens trött ju..



Men lär ju vara hyfsat trött imorgon iförsej...



Som vanligt :P

Goenatt
vi hytes!

Kommentarer
Postat av: PÖRR

Up in the gyym. peace

2009-07-09 @ 17:48:12
Postat av: Sandra Herself

Haha jag sku ha skrivit det till han.

2009-07-10 @ 01:32:53
URL: http://sanndraboe.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0