Work, work money made och lite Boströmz

Tjenis där

Har nästan just precis kommit hem från jobbet..


Höhö.
Jo, jag vet jag skrev att jag inte skulle jobba nått hela den här veckan förutom på Alladins,
men en tjej kunde inte jobba det här passet och frågade om jag kunde ta det, och eftersom jag egentligen inte hade något viktigt för mig så tänkte jag
varför inte?
Tjäna lite peninga är ju aldrig fel ;)
Men det värsta med att jobba till den här tiden är att man kan vara uppe typ hur länge som helst efter, man blir som så otroligt upp i varv efter ett jobbpass!
Så det är därför jag alltid fastnar här vid datorn :P
Tur jag har då en pöjk som vill vända på dygnet tills det är hans tur att jobba på sitt jobb, så han vill umgås med mig på natten då de flesta vill sova :)
Du är bäst




På lördag, då jävlar blir det släktträff i Svarttjärn!




Och det är Boströms släkt som ska träffas och göra upp ;)
Haha! Hodu, he ska bli riktigt trevligt.

Hoppas bara att det inte blir lika kallt som förra året...
Kan lova att då var det inte varmt!
Mitt i jävla sommaren och vi gick runt i jackor och huttrades.
Det var bara ibland då solen kom fram, som man kunde ta av sig den, men så fort den försvann var det bara att ta på sig jackan igen, det var som jävla vinter!
Men det ska bli trevligt oavsett, för det var det förra året :)

Så, har du vägarna förbi, kom och var med föfan ;)

Haha du kommer aldrig att hitta till Svarttjärn..
Eller ja, du kan ju försöka :P
Men iaf lär du se oss om du hittar rätt väg, finns bara en väg, ett hus och vid det huset står en hop hungriga, köttgrillande Boströmmare, nå hundar och ungar som spring runt (och säkert en asläcker BMW också och en motorcykel som tillhör farsans kusiner) och lite annat kul.


Haha jag, far & mor min.

Vi hytes! ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0