Ensammen hemma

Tjenis alla headbangare!

Fan, idag åkte mor och far bort, långt bort, vet inte riktigt vars, men nånstans i Sverige.
Tobias (min yngsta lillebror) åkte iväg med min moster till våran stugan i Ratan.
Dennis sticker utomlands med några polare på fredag.
Allt detta relaterar till att JAG har huset för mig själv i helgen ;)



Det enda som är mindre bra är dock att när mor och far stack, tog de bilen med sig :P och att jag ska jobba för det mesta i helgen, så nått typ av festande blir det inte av..

Hur mkt jag än älskar min familj, så nog ska det bli skönt ändå att slippa en hel familj som typ alltid är hemma ;P
Nu ska jag vara ensammen hemma litte.

Aufwidersehen!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0