Shopping, shopping, utan egentlig shopping

Tjenis penis!

Igår var jag på stan och för första gången på länge köpte jag inget klädesplagg!

Jag var faktiskt på den nya butiken ONLY, men hittade inget vettigt otroligt nog..
Hade spanat in lite klädesplagg innan jag skulle ut, för att se om jag skulle kunna hitta drömplaggen..
 








Men ICKET vad jag hittade nått av dom..
Jo, kanske ett par leggings-jeans, men de satt helt fel. Så FUUCK!

Men dagen var inte slut där ;)
Efter lilla besvikelsen, så tänkte jag på saker som jag verkligen behöver, inte bara kläder.

Så det slutade med lite tomhet i börsen ändå...



Svart- och guldsmycken på Gina Tricot rea 99:- (Ord. 129:-)
(Jag har just fått smak för guldiguld,
och de skulle passa mina rätt nya örhängen!)
I
v




Sminkborstar H&M 19:-/st
(Huuur skönt som helst att slippa de där små borstarna som kommer med ögonskuggan)



Ögonskugga H&M 139:- i 4 olika nyanser;
1 ljusbeige, 2 ljusljusbrun, 3 ljusbrun, 4 brun
(Helt perfekt, mina gamla håller på att ta slut och de är i nästan samma färg, så det är bara en uppdatering)



Spa med mask Kicks 50:-
(Ack så skönt med mask, älskar mask! 1-2 ggr i veckan, klarrt ;) )



Depend Nagellack Kicks 25:-
(Inte kanske världens bästa och hållbaraste nagellack, men det är billigt, samma färg som jag hade innan och jag bryr mig inte så hårt)

Sist men inte minst för min lilla utväxt..



Viva Colour Åhléns 89:-

Ska färga snart, då får ni se före och efterbilder ;)

Vi hytes!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0