Metallica

Tjenis all you fucking rockers

Har ju nästan glömt att berätta en till sak.
Jag ÄLSKAR



Dom är så jävulskt jävla bra och är också ett band som följt med en längre tid.
Det började när farsan spelade THE BLACK ALBUM för oss kidz. I bilen tror jag att det var och vad kan jag ha varit, 10 år kanske?
Aa, det var grymt iaf, jag kunde SAD BUT TRUE helt utantill (även fast jag inte fattade nånting av texten som James sjöng :P nu fattar jag lite mer ;) )

Iaf så är Metallica det band som jag kan kanske mest om och är mest insatt i, fråga vilken fråga som helst, är ganska säker på att jag svarar rätt ;)

Den enda nackdelen med Metallica är att de är inte alltid bra, som AC/DC.
De hade sin enligt mig bästa period 86-01, tiden då Jason Newsted var basist i gruppen.


Jag har inget emot Cliff eller Robert, men jag tycker att den absolutivt bästa musiken Metallica framförde var då Jason var med (längst till höger).

Men om någon skulle fråga mig frågan
"Vilken är den bästa låten?"
skulle jag inte kunna svara. Och om jag skulle slänga till med ett svar, skulle jag ändra mig inom en kort sekund.
Det finns så otroligt jävla bra låtar som Metallica gjort och det går inte att beskriva vad deras musik gjort för mig, seriöst. Jag är så såld och ryser varenda gång jag hör t.ex. The Unforgivens solo, Devil's Dances intro eller Harvester of Sorrow spelas live.

YEAH!



Nej nu måste jag dra mig lite.

Vi hytes!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0