Michael

Tjo

Lite dystert inlägg ikväll..
Inte för att jag är eller har varit Michaels kanske största fan, men fortfarande är han en gud. Han är stort som satan och har fan fan över hela världen...
Säger fortfarande är och har märkte jag nu.
Det är lite svårt att fatta att han är borta.



Första tanken jag fick var faktiskt;
"Jaa, det var kanske inte så oväntat, han kan junt ha mått se bra, gubben"
och jag tycker att han inte gjort så mkt de senaste åren, alltså i musikväg.


>Inte okej<

Men när jag återuppväcker lite minnen när vi spelade honom mkt på showdansen med mamma i Vindeln och så, så minns jag att jag tyckte och tycker fortfarande att han är grym.
Det går inte att förneka att han har gjort en hel del riktigt grymma låtar!
BAD är ju lätt bäst!



Fast THRILLER är ju också snuskigt bra när jag tänker efter..



Och SMOOTH CRIMINAL är ju knappast sämst.



Jag kan inte bestämma mig vilken som är bäst

...men en sak är säker och det är att
Michael Jackson
var bäst inom popen iaf.





Helvette att han skulle se ut som satan på senare år..


Vad hände liksom...?

Kunde du inte ha stannat här?

Du var ju skitsnygg för fan...




Fan, nu på sista tiden har man tänkt att han har blivit ett konstigt monster som sätter på ungar typ :S VAD HÄNDE?


Men jag läste i tidningen och där stod det att det var hans barn som typ hittade sin pappa i sängen. De trodde han lekte, han brukade ligga helt stilla för att sedan hoppa upp och skrämma dem, men den där gången gjorde han aldrig det.
FYYFAN!


Prince Michael, Paris och Prince Michael II

Jaa, nu är THE KING OF POP borta.. Förjävla tråkigt.
Men jag vet att jag alltid kommer att tänka på honom som sån här iallafall



Bye...


We're off to Never Neverland

Kommentarer
Postat av: Johanna

ambitiöst inlägg Sandra! snyggt!

2009-07-02 @ 10:29:56
URL: http://bofast.blogg.se/
Postat av: Sandra Herself

Tack Johanna :)

2009-07-02 @ 14:54:03

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0