Natten den 22 juni

Tjenis alla headbangare!

Klockan är 05.35 på natten och jag sitter här på min blogg, jag kan verkligen inte sova!
Har jätteont i magen, vet inte varför..
Men jag har inte ätit på ett tag, så det är väl därför kanske nu när jag tänker efter :P



SNACKA om att ha vänt på dygnet! Jag sover så länge jag kan på dagen, men har börjat gå upp i någorlunda tid ändå,  men eftersom jag då har varit uppe så sent på natten får jag ju inte mkt sömn, därför kan jag lätt somna och sova där på kvällen nån gång innan man bör egentligen sova. Men då har ju jag sovit, så inte är jag trött på natten inte!
Heeelt stört.
Nu kanske du undrar
"Ha int tjejen nå liv, fan?!"
och haha, joo det är klart jag har, men nu har jag varit sjuk den här veckan, så har ändå inte kunna gjort nå vettigt på dagarna, plus att det har regnat och inte varit allt för underbart väder ute. Eller jo, nu i helgen har det varit asvarmt, men då passar man ju bara på att sola ;) Och föresten är jag påväg mot de friska :)
 Nu väntar jag på att Johan ska sluta jobba, förhoppningsvis vill han sova med mig. I fredags hade vi inte setts på en vecka. Han var sjuk hela förra veckan (på min studentdag :'( ) och sen for han hem till Vindeln (han kommer också därifrån si du ;) ) till sina föräldrar för att vila de dagarna innan han skulle jobba, och eftersom han var sjuk och jag bara "råkade" träffa honom och pussa på honom så blev ju jag också såklart sjuk...
Jävla Task!
Haha, Task (heter Erik egentligen), smittade Stefan (Johans lillebrorsa som bor med honom i stan) som såklart då smittade Johan eftersom de bor med varann. Höh



I lördags väcktes jag av att mamma kom in och frågade om jag ville följa med till Vindeln och hälsa på farmor.



Och eftersom att Johan också var i Vindeln, tänkte jag att jag kunde följa med.
Johan sover också på dagen, men det är för att han jobbar natt och kommer hem vid kanske 9 på morgonen, så jag tänkte om jag skulle överraska honom med att först ringa och höra så att han inte gjorde nått speciellt, säga att jag var hemma på Teg och skulle gå till Ica eller nått sånt, bara för att han inte skulle undra varför jag var ute, för samtidigt skulle jag då gå från farmor till hans hus, sen lägga på och dyka upp i hans kök :P
Haha, jäklar vad killen blev förvånad. Nyvaken med bara kallingarna och håret åt alla de håll, låg han på kökssoffan och såg allmänt borta ut när jag kom in. Han var så himla söt!
"vaa, vad gör du här?!"
sa han och jag bara skrattade. Men jag tror han blev glad ändå, han sa då det iaf :P Jag var då jätteglad över att äntligen få träffa honom, en vecka är länge, damnit!



Finaste.

Nu måste jag gå ner och ta en macka innan jag svälter ihjäl tro ja :P
Vi hytes ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0