2012

Nu har jag sett 2012.
Hade inga stora förväntningar,
egentligen inga alls.
Hade heller inga planer på att se den,
det var Julia som ringde igårkväll och frågade.
Fick lov att bestämma mig fort som fan, eftersom de skulle köpa biljetten.
Blev lite osäker,
eftersom jag sagt att jag kanske skulle till Vindeln då.
Men till slut bestämde jag mig för att följa med ändå.

En av mina polare ville inte följa med,
hon hade läst att den skulle vara dålig.
Men man ska inte lita på sånt som man läser,
filmen var riktigt jävla bra tycker jag.

Mkt katastrofer som får lite hjärtrusning av,
med lagom roliga stunder också.

Vill inte säga nått om slutet,
men jag blir otroligt lätt påverkad av musiken och låtar.
Så det enda som var dåligt var låten till efter-texten..
Hahah!

Se den!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0