Älgjakt

Shit,
det blir ju så otroligt mörkt ute these days!
Och jag ska köra till och från Vindeln ikväll.

Johan och hans vänner
(Johans vänner! :] gammal historia)
höll på att krocka med en älg för några dagar sedan de skulle fara hem från träningen.
Han som körde, körde inte ens full fart,
utan körde kanske 85 på 90-väg.
Hade han kört lite fortare hade dom klippt älgen!
Och jag brukar bränna på lite extra,
eftersom jag tycker att jag kan den där vägen utan och innan.
Men tänk då om jag har våran lilla bil eventuellt,
och skulle köra i min normala hastighet,
och älg skulle ha dykt upp.

Tror du jag skulle ha varit lite mos?

Det pirrar i magen...



Men int ä an då nå tusn-taggare iaf.
Tusn-taggarn som je se smart,
att han göm se ve granar å kvistar som kamoflage.
Såg n en-buske kom te å löpandes över åkern min
å i de ögonblicke försto ja att je va tusn-taggarn.

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hahaha ah ;D ja precis!

fan otäckt.. jäkla älgar..stenhårda.. :(

hoppas ni får en kanonkväll!

2009-11-13 @ 18:22:34
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0