Coverclub

Jag var ju ute i fredags,
och nu har vimmelbilderna dykt upp!
Haha det började med någon slags förfest hos jag
med Sofie.
Sen träffade vi massa roliga människor på coverclub.
Och det slutade med nån slags efterfest -
hos jag, med några hockeykillar och Sofie då såklart.
(Målisen i Dempas hockeylag deckade på min matta..
och han ville supa mera!)

Men krogen var störtkul,
här kommer lite ful(l)a bilder...


Från vänster;
Ida, Sofie, jag, Pia, Klara


Riktigt vimmel, där visste jag nog inte vad jag höll på med


Då jag såg den här bilden tänkte jag
åh.. tur jag inte hade kortkort då.. -.-
Haha shit


Lite armvecksfläsk på bruden näst längst till höger,
men de bju ja på.

Haha

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0