Farsdagen

Ååh,
jag hatar när jag inte får följa med till farfar!
Det var ju det jag hade tänkt med farsdag, det är ändå fars dag.
Och min far var hos sin far,
där jag borde vara.
Men fick iaf höra att han såg lite piggare ut idag.
Tack ♥

Men,men.

Jag och lillbrors tränade lite friidrott och hade roligt där istället.
Sen jobb på pizzerian.

3 gigantiska hundar kom in.
Vet inte vilken ras,
men SATAN så fina dom var.
Var några som liknande Egil-hundar.
Fast större.


EGIL

Och jag blev så otroligt sugen på att ha en.
Troru inte det skulle passa? :D

Haha
nej, skulle knappast ha råd, plats, eller tid till den.
Ännu mindre koll.
Så än så länge är det uteslutet.

Men smygdrömma kan man ju alltid ;)

Min gamla klasskompis Rosanna,
hade en hund som var stor som ett as.
Fast han var valp!
Och han var så jävla fin
och det var kärlek vid flrsta ögonkastet från min sida!

Iallafall
så slutade kvällen med en förhoppningsvis ganska glad far
med After Eight i handen
(fast klockan var kvart i 8 :O )
haha.

Grattis på farsdagen, farsan!

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi ja absolut! aha fasen va segt, men de får du ta igen nästa gång ;) älskar stora hundar..vill ha en gård med massa grand danois ;D

2009-11-09 @ 11:08:26
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0