Ge mig smärtstillande. FORT

OJ,
vad sliten jag känner mig.
Har inte gjort något som gjort att jag borde ha blivit det.
Eller jo, jag jobbade ju nyss,
men det var inte så farligt.

Men jag vet inte,
har så jääävla ont i skallen och nacken känns ungefär som Johans ljumske,
alltså stel..
och då gör det så jag inte orkar göra någonting.
(Förlåt älskling :* )

Ska försöka gå och lägga mig rätt tidigt ikväll,
ska tvätta som fan imorrn!

Sen måste jag träna imorgon.
Har sett ut de pass jag ska träna,
och jag känner peppen redan nu!
Skulle inte orka fara och träna just nu kanske,
men längtar tills jag är pigg och kry,
varken har ont i skallen eller stel i nacken
och är full med energi.

Det blir föresten först Body Step sen..
yeah my
Body Pump


Har kapat mina naglar!
Såhär känns det ungefär..


Nej,
nu är det Jackass på tv.

Hehe, har sett kanske alla avsnitt,
men va fan.
Dom är kung ändå ;)



GRAAAAAAAAAH!!!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0