Leff Lepplin?

Haha
Imorse när jag vaknade kom jag bara och tänka på ordet Leppard.
(Kanske för att Brooke hade en leopardfärgad BH igår på sig i ett OTH-avsnitt
och den var INTE snygg...)
Iaf,
så tänkte jag då på Def Leppard såklart.



Och jag minns att de nämde på Rockklassiker att bandet valde de namnet lite efter


Led Zeppelin,
de ville att man skulle blanda ihop de båda bandnamnen litegran.

Visst,
det är inte så lätt att blanda ihop dem tycker jag,
bl.a. eftersom Led Zeppelin var en av de 3 band som typ grundade hårdrocken i slutet av 60-talet.



Och Def Leppard är ett av alla de 80-tals banden.



Musiken deras är ju inte heller direkt lik varandra.

När jag låg och tänkte på det där i sängen,
slog radio-alarmet igång.

Och vilket låt spelas?

Jo,
Stairway to Heaven - Led Zeppelin
såklart :P

Haha shit asså!

Trycker på snooze.

9 minuter senare sätts radion igång igen och självklart spelas;
Let's Get Rocked - Def Leppard

?!

Satans så mystiskt!



I give you a
Whole Lotta Love

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

usch då, obehagligt! helgen har vart mycket hockey, hunnit med lite mys oxå :P du då?

2009-11-24 @ 08:41:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0