Update

Nu är din tid inne, fritösjävlar!

Haha.
Nu har jag jobbat 4 dagar i streck,
5 om man räknar bort söndagen då lottas har stängt.

Det är ändå skönt att jobba ibland,
får man tänka på nått annat,
tjäna lite peninga och skratta typ hela tiden.

Det enda som kan vara jobbigt är när det blir sådär sjukt jävla mkt;
disk inne, disk ute och mat i luckan
då vill man helst inte vara där.

Men alla de här dagar,
förutom i måndags,
så kom det vågar med disk rätt ofta
och självklart samtidigt som maten ska ut,
samtidigt som vågen innan har ätit klart, så man måste ut och plocka..
Och sedan vips kl 8-halv9
som dör det av.
Jätteskönt att få sluta iaf max en halvtimme efter den egentliga tiden.
Eller a, i tisdags jobbade jag till halv 11 ungefär.

Igår ringde jag och nästan skällde ut com hem..
Igen.
Fan vad jag hatar dem,
finns inget värre.
Men nu fixade jag det och jag ska inte behöva oroa mig mer.
(Om de jävlarna inte får för sig att dra mer än 99:-/mån,
då kommer jag söka upp deras hemställe och slakta dem
med olika slags metoder)


Men iaf.
Efter lördag så kommer mitt liv att leka
och jag ska börja ta tag i saker.

Typ
JULPYNTA!



Fy fan.
Jag har börjat lyssna på julmusik
JAG ÄLSKAR JULEN
det är utan tvivel den bästa högtiden,
just för att den är så otroligt mysig.
Och för att den drygar ut,
jag menar,
folk har ju julkänslor redan nu
och på söndag är det första advent ♥

Men..
Det regnar.
Jag har svårt att få några riktiga julkänslor i kroppn när det inte är nå snö ute.



Såhär vill jag ha det.
Som det var förut,
inte som det är nu.
Jävla slask..

Aja,
nu ska jag återgå till nått annat roligt.

Godnatt


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0