Ojojoj.. Kvällen/Natten den 17/18 oktober

Kvällen började lugnt med buss till Mira,
sitta hemma hos henne med brudarna från dansklassen
och öl såklart.

Kvällen slutade med att jag och min pojkväns brorsa fick lov att gå hem från Ålidhem till Teg,
efter att ha blivit utskickade av Johnny och hans kk från en totalt värdelös efterfest.

Tro mig, det var inte en varm promenad!

Ja, alltså
det skulle då vara party hos Mira och jag var jättetaggad på att festa och gå ut.
Med lite gissning på bussarna
och irra runt på Ålidhem,
så hittade jag, Alexandra och Malin ändå rätt.

Hemma hos Mira drack vi
(iaf jag, Mira och Malin, Alexandra och Sofie var nykterister för kvällen)
och spelade "The Beerman",
vilket kanske inte var de mest spännande spel jag spelat :P

Men så blev det tal om utgång,
och tyvär ville inte resten av brudarna gå på corona,
så jag ringde Johnny och tydligen skulle de ut.
Tänkte att jag kunde gå ut med dom,
inte för att jag ville lämna Mira och dom, men jag var så jäkla taggad på att gå ut.
Så jag gick till corona och trodde att Johnny mfl skulle vara där.

När jag stod i kön kom han..
Själv.

Hans polare hade lämnat honom,
de var på krogenkrogen istället.

Efter ett tag inne på corona dök Stefan (Johans brorsa) upp.
Han såg jävligt packad ut och sa att antingen skulle han gå hem sen,
eller hitta en brud att sova hos.

Det var väl helt okej på corona, har aldrig varit där, så en rolig första gång.



När det var dags för stängning hade jag varit där i knappt 2 timmar,
så när efterfest kom på tal,
var jag inte sen att hänga på.

Johnnys "vän"
(som för övrigt var en mkt trevlig tjej som fick sko-orgasm när hon såg mina skor som jag köpt bara några dagar innan ;P haha! Efter det var hon favoriten)
bodde i studentlänga på ålidhem och det skulle inte vara så långt att gå.
Så vi traskade dit.

På vägen utanför corona så var jag helt säker på att jag tappat bort alla mina kort.
Det var kår-legget, bankkortet och körkortet.
Jag blev jag så urförbannad att jag allt vad jag hade bokstavligt snörde min väska
(med mina nya skor!!!)
ner i marken med full kraft.
Tur nr 1; så är jag nog inte så stark som jag tror att jag är..
Så skorna gick inte sönder.
Tur nr 2; korten visade sig vara i en annan ficka som var lite säkrare en den andra.
Så jag hade inte tappat bort dom och vi fortsatte mot
the efterfest som skulle rocka.

VILKEN EFTERFEST ALLTSÅ!

njaa...
Efterfesten betod av;
2 brudar,
en av dom var dryg nog att typ försöka lura oss att hon kom från ryssland och därför pratade bara engelska
1 tysk snubbe,
1 Johnny,
1 Stefan,
Lite pommes frites
och jag.
Och där satt vi och åt pommes frites..

..Tills Johnny förmodligen inte ville ha oss kvar
och mer eller mindre skickade ut oss.
Vi kunde ha väntat i 2 timmar
och fått åka hem i en varm och skön buss,
men istället frös jag och Stefan rövarna av oss på vandringen hem från Ålidhem till Teg.
Johan var på jobbet och jag pratade med honom i telefon under hela vägen och han satt och njöt där i värmen
SATAN vad jag avundades honom.
Det blev inte lättare när vi fick lov att typ klättra genom stock och sten och över plankor och stål som låg över hela vägen.
Och Stefan fick en konstig hicka, han gick och hickade hela vägen oregelbundet.
När man kände att man frös som värst,
ja,
då hade vi just påbörjat svingen.
Vilket är typ långt att cykla.
Och vi gick!

Jag höll på skratta ihjäl mig, eftersom det hela var så sorgligt och Stefan kunde inte sluta hicka och jag var verkligen isjävlakall,
men när jag kom hem till lägenheten efter 5 nångång,
var det första jag gjorde att lägga mig under varma täcket och snarka.
Det var sköööönt se nånting!
Saknades bara en Johan där.

Så,
så slutade min lördagskväll/natt.
Inte riktigt vad jag tänkt mig kanske..

Men det var roligt ändå!

Tur jag kunde sova ut idag....
Höhö :P

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0