Inte bara klageri

Hehe jag känner att min negativa sida kommer fram lite allt för ofta och mkt.
Så nu ska jag inte bara visa att jag kan vara förbannad.
Måste först säga att dagen inte blev så mkt bättre när jag skulle vara duktig och dammsuga lite, då jag på nått vis råka stöta ut alla pappas minismå spikar över hela hans lilla back han har här. Där i finns en hel del saker, massa smålåder med olika sorters spik.
Så när jag kom hem idag, satt jag mest och plockade 2 mm tjocka spikar ur tusen andra sorters spikar.





Den här kvällen har iaf varit otroligt skön.
Lite bodypump på alla dagens händelser är alltid ett bra sätt att avsluta,
även om det är bra eller dåliga händelser.
Det ger mig något helt annat att tänka på,
samtidigt som det rensar ut lite agressioner.



Så nu ska jag försöka få nå sömn,
försov mig en aning imorse :P

Nich gut!

Men imorgon ska jag skärpa mig ;)

Haha!

Guten Nacht :)

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja, tror ja måste göra nåt sånt..hatar vanliga gym, stå å lyfta tyngder :P tack!

2009-10-07 @ 09:19:40
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0