Long time no see

Natten då det var officiellt sista natten jag bodde hemma..
Det kändes så konstigt, men samtidigt så jävla bra.
Det var så jävla olikt den känslan att packa ner sina grejer från mor och far,
än den känslan jag hade att flytta från Vindeln.
Nu är ju det inte ens samma sak, det går ju inte ens att jämföra,
men fortfarande är det en flytt.

Iaf så har flytten gått bara bra.
Jag fick nycklarna kl 7.30 på torsdagmorgon
och efter det rände jag till skolan.
Under tiden skulle mamma flytta upp lite grejer.
Sen var det tänkt att Johan skulle hjälpa att bära upp soffan och de lite tyngre grejerna.
Men när jag ringde till morsan efter jag slutat, så var de redan klart!
Det var bara tvn och skrivbordet som fattades och det skulle farsan hjälpa till med när han slutade.
Så när jag kom hem från jobbet vid kl 12 var nästan allt på plats!
Och tydligen skulle internet funka också.

Men det gjorde det inte.

Asså så less man kan bli över en sån liten grej!
Varken tvn eller internet fungerade ju!
Och jag visste inte vad jag skulle göra åt saken, eftersom jag är inte speciellt teknisk av mig.

Tur att Johan då finns för att styra upp skiten.
Nej, det var inte speciellt komplicerade saker han gjorde precis,
me jag tänker inte på sånt!

Så det är därför jag inte kunnat varit här på länge nu.
Kul å va tebak ;)
Haha.

Ett stort tack till Johan, Mamma, Morfar och Farsan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vart har du flyttat?

2009-10-03 @ 14:00:53
URL: http://sandraemmoth.blogg.se/
Postat av: Sandra Herself

Jag har flyttat lite längre bort på teg :) vid ingången till aulan på TC, om du vet vars det är ;)

2009-10-03 @ 14:41:34
URL: http://sanndraboe.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

va härligt! haha ja, har både sina fördelar och nackdelar;) härligt att du fått sån hjälp med allt;)

2009-10-04 @ 00:54:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hehe ah :P thanks babe! ;D

2009-10-04 @ 01:06:07
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0