"Ont i magen, men med ett gott slut på dagen"

Vad hände med magen imorse?!
Less jag blir.

Iaf så fick jag mkt goda nyheter av Lotta idag!
Jag har sagt att i november kan jag jobba i stor sett varje dag,
eftersom jag inte går i skola då.
Och idag hon sa att hon behövde någon som kan jobba luncher (11-14)
och jag sa ju såklart att
Visst, det går jättebra :D
sen sa hon att jag skulle få lära mig kassan (!!) så att jag kunde hoppa in om det blir mkt.

Faaan va roligt ju!
Och jag känner mig så lyckad bara.
Det är en otrolig känsla och jag känner hur jag bara vill tillbaka dit och jobba nununu.

Haha nej,
jag värnar om min fria tid.

Nu ska jag fara till Johan och mysa till det med film!


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja kan tänka mig de! idag har ja suttit o kollat livescore från killens match o myst hemma :D imån är en planlös dag ;P oh va roligt med jobbet:) ha en mysig kväll med din Johan.

2009-10-09 @ 22:23:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0