Tror jag ska ta det lugnt ett tag

Första gången på länge nu som jag kände det jobbiga med att träna.
Det tog emot och magen ville vända sig ut och in.
Varenda gång jag skulle resa mig, ville jag bara sitta ner igen.
Och huvudet var inte alls med mig,
inte alls så fokuserad som jag brukar vara.
Det sög riktigt hårt!
Satan.

Jag antar att man inte ska träna när man har känt sig halvt förkyld hela helgen..

Läxan lärd.
Nu tror jag att jag ska ta det lilla lugna tills jag känner mig helt pigg å fräsch!
Kanske imorgon.



Träna inte om;
du vet om att du druckit alldeles för lite på dagen
du inte hann äta nån middag
du har känt dig krasslig dagarna innan
du inte har sovit ordentligt natten innan
du inte känner dig pigg eller motiverad
(visst, du kan ju såklart bli piggare också ibland!)

Det kommer att gå sämre på träningen, jag lovar dig.

Huvva.

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hehe ja..annars åker ja på de flesta:) nja, inte än iaf.. vi är ju nya i laget..eller jag är..killen har spelat där innan men ja känne ringen så direkt :) ganska skönt oxå haha! allt bra idag?

2009-10-14 @ 10:44:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0