Världen är liten ibland

Fick reda på något totalt otippat igår!

Jag och några i min jök-grupp
(jag veet, höhö)
satt och pratade om olika grejer
då vi kom in på att en tjej i gruppen hade släkt i Hällnäs.
Eftersom jag också har det,
tänkte jag att jag kanske vet vilka det är.
Hon sa några namn och de var lite äldre än mig, så jag kände inte igen namnen.
Hon frågade mig om jag visste vem Matilda Fredriksson är
och då sa jag ju att det är min kusins väldigt bra kompis,
Frida Sölander heter hon.

Men, Frida Sjölander?!
Det är ju min kusin!

utbrast hon.

Och jag blev helt chockad!
Så Anna är tydligen min kusinkusin :P

Ändå av typ 35 pers som går i hela juridiska översiktskursen,
så är det 8 grupper.
Och i just min grupp hamnar en kusin till min kusin!
Det var rätt kul!



I övrigt gick seminariet inte riktigt som jag ville.
Jag var med på de 2 första frågorna,
men just innan 3dje så tappade jag bort mig lite och fipplade med annat.
Och självklart ställer läraren frågan till mig och jag har ingen aning om vad jag ska svara på.
Lite hemskt, men spela roll.



Vindeln förlorade igår..
Nu kanske jag inte ska berätta med hur mkt,
men det var inte en överdrivet spännande match så att säga.

Jo, i första spelade de väl helt okej.
Då stog det 1-0 till Teg tills det var typ 30 sekunder kvar,
då gjorde de 2-0.
Mest otur tyckte jag.
Men i andra vet jag inte riktigt vad som hände...

Men aja.
Kvällen slutade med fredagsmys hos Johan,
så det var en myspys kväll ändå :)





Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

aha va skönt! ja de är viktigt! :)

va härligt, vårr helg har oxå vart toppen!

huha då, 8-1 va inte roligt :(

2009-10-26 @ 09:50:35
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: ida

jäla bra blogg :)

2009-10-26 @ 13:30:16

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0