Höstkvällar

En tuff och hård och jävlig dag har de varit,
men man härdar ju igenom.
Man vet innerst inne vad som väntar...

En skön höstkväll.



Och det börjar med ett hårt pass
Body Pump
där jag för övrigt la på lite extra vikter ikväll, bara för att det var nästan en vecka sedan jag körde sist.
Det var tungt, men FAN, jag klarade det ;)

Efter det kommer man hem och duschar.

Men kvällens höjdpunkt är ju ändå bastun!
Att få sätta sig i en varm, skön infraröd bastu och svettas bort lite av livets alla bekymmer.
Det är toppens toppen kan jag lova ;)
Efter allt detta är det masken som gäller, lite kvällsfika,
sen är kvällen perfekt avslutad och du känner dig som en ny människa!
(Även efter en tung och jävlig dag)

Det enda som är surt då är att måsta lägga sig och veta att när man vaknar upp ska man iväg ut i morgonkylan med en halvt trasig cykel och tunga väskor på pakethållaren som på nått sätt tycks sänka min fart nåså jävulskt på färden.

TUR
det finns musikmobil, hörlurar och AC/DC, vad hade jag gjort annars?!


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hehe ;P oj jäklar..massa jobb haha men bra pengar :P ja hade familjen här hela helgen, mys:)

2009-09-29 @ 12:12:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi ja ;D jo då blir de nog lite annat..önskar ja bodde hemma ibland hihi;D

2009-09-30 @ 10:09:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

javisst, lite dyra för att va från hm, så de blir inget köp :/

2009-09-30 @ 10:11:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0