Kö.. och jag HATAR att vänta.

Du vet när du och dina polare har varit på en såndär skön förfest, med roliga människor.
Du och de andra taggar krogen riktigt mkt!
När ni väl tar er till krogen så är kön fetare än du någonsin skådat.

Eller a okej, kanske inte.

Men så äckligt opassande,
VARFÖR JUST NU?

Och du har lust att skjuta alla människor som står i fetkön.

Vi ställde oss i kön, bara för att vad skulle vi annars ha gjort?
Det var rätt brett och lätt att tränga sig, så 2 brudar tog chansen förbi mig.
Jag visade rätt fort att de inte borde göra så och gå tillbaka där de stog.
Den lilla jäveln sa tillbaka:
"Jag tror vi får stå vars ni vill"
lite nonchalant och jävligt som bara en fjortisjävlabrud kan säga.
Uuuhuu, vilken tur och lite pinsamt att de brudarna kände Camilla som vi stog med.

Efter ett stunds tryckande framåt, säger vakterna åt oss att backa 2 meter och det gör vi såklart.
Tar några steg, men då är det en dryg jävel som står bakom och säger till sina polare
"vi trycker på"
och tryckte på gjorde dom.

Jag är oftast en väldigt snäll person, men när jag är less, förbannad och onykter, då blir det lätt att den förbannade känslan i kroppen tar över.
So it did och jag röt lite lätt åt duden som inte lyssnade och tyckte att jag borde ta det lugnt.
I den stunden var det slå eller gå.
Och förnuftig som jag kan vara gick jag därifrån.

Oj, så arg/less/förbannad/less jag var.
Men Pia och Camilla följde med ut och var i exakt samma sits och inte gick in och bara lämnade resten.. Hrm!

Så vi gick hem.

Vet inte hur länge vi stog i kön, men det kändes som en evighet.. För ingenting!
Jag blir less bara jag tänker på det, så otroligt jävla ovärt.

Men en sak är jag säker på och det är att
det var typ 5 vakter på 1000 fulla pers och om jag hade varit en av de 5 vakterna hade jag varit 10 ggr mer less än vad jag själv var.



Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hhi ja med! haha vi är inte heller gifta...än haha :D okey, fan va roligt..då är de massa hockey för dig då ;) min spelar i ulricehamns if, vart spelar din kille? :)

2009-09-22 @ 10:11:07
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0