Måste sova.. Och lämna en bra dag!

Jag tycker inte om när man måste sova.
Usch vad jag klagar!
Men jag hatar måsten också.
Dessutom måste man sova för att man ska upp tidigt imorgon till något man inte känner någon tagg inför precis.
Och när jag vet hur ääckligt trött jag kommer att vara på morgonen,
fast jag fortsätter att sitta här..

Längtar mest till kursens slut då jag kan slappna av och bara tänka på det jag vill tänka på;
Träningen och jobbet.
Och förberedelsen inför sökningen till polishögskolan.

Då kan man göra roliga saker på dagen.
Som idag t.ex!

Började med att få en go-kick från bodypumpen.
Visst, man blir lite slapp i musklerna efter, men det ger ändå en pigg känsla.
Sen var det gärnet hem och äta lunch, för då skulle jag och några polare iväg och lira badminton.
Riktigt jäkla roligt är det!
Synd som tusan att man inte far oftare, det blir som inte av helt enkelt.
Men nu när alla känner taggen lite mer, så kanske det kommer att bli av inom kort förhoppningsvis
(Och då menar jag inom det närmsta halvåret ;P haha)



Efter en timmes badminton skulle jag händelsevis peka på någonting
och då märkte jag av bodypumpen!
Jag fick typ svårt att hålla handen uppe och knipa ihop fingrarna, det händer inte ofta.
Men jag var helt slut i underarmen kände jag.

Mycket läskigt.

Dagens skratt var ju absolut när vi sa att vi skulle "stöna" varenda gång vi slog bollen,
precis som de gör i tennis.



Och Rasmus skulle försöka sig på det.
Han skjuter iväg bollen och stönar
(ett så kallat stön, lät mer som nått slags kvackande)
men får framåtvikt så tuggummit han hade i munnen bara flyger ut och landar på golvet.
Det roliga var att jag inte hade den blekaste att han hade ett tuggummi i mun.
Och så vips flyger det ut med ett så kallat stön som han får ur sej.

Nu idag har också Rasmus lillasyster Ronja fyllt 16 år.
Så jag, mor och lilla-lillebror var och hälsade på ikväll
och det bjöds på gott fika med en rejäl tårta samt lite kaffe.
Gött!

Grattis ännu en gång till Ronja 16 år :)





Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hehe ah :P kan tänka mig det! uif ligger i 2:an nu, åkte ner förra året. okey, vännes ligger oxå i 2:an va? :)

2009-09-23 @ 16:22:02
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hehe:P uh trist när de är så nära liksom.. får hålla tummarna att de går bättre denna sässen :) position menar du? han är center o ibland back om de behävs:P va är din? :)

2009-09-24 @ 14:58:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0