Tänka sig....

En blandning mellan Simple Minds och Oasis...?

Haha :P

Jag har alltid haft nånting emot Simple Plan.
Det var kanske för att när jag fick höra talas om dem för första gången blev lite sur över att de nästan härmat Simple Minds namn. Och jag tycker verkligen om Simple Minds också!



Så jag har som inte velat lyssna på Simple Plan..

Men så en kväll ligger jag och Johan och lyssnar på musik och en Simple Plan-låt dyker upp.
Och eftersom jag redan har nått emot dem, så kunde jag inte göra annat än att klanka ner på dem ännu mer.
OASIS-WANNABEE!

Men när jag lyssnar lite mer på den, upptäcker jag nått otroligt!

Den är fan bra...!
Den är fan riktigt bra!

Så den skönaste låten just nu är:
Your Love Is A Lie - Simple Plan




Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi ja :) okey, va synd.. min va bort i rönnäng idag på match..orka inte följa med..för långt haha:D simpelplan är bra:)

2009-09-26 @ 22:09:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

nä hehe bara träningsmatch så :P

haha bra de!! ;D har helgen vart skön?

2009-09-28 @ 11:24:09
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0