Efter det jobbiga kommer det roliga

NU
har jag kommit igång med livet lite kan man säga.
Inte helt, men nästan iallafall, så fort jag får flytta så kommer allt falla på plats.

Plugget är satt i start,
jobbar för fullt,
träningen är inlagt på schemat
och nu är hockeytittandet också igång.

Såg faktiskt Vännäs-Vindeln idag, fast det var bara träningsmatch, men ändå.
Johan och Stefan och några fler kända ansikten lirade för Vännäs
och Johnny och Sundis för Vindeln.




SÅÅ KONSTIGT
att se Vindeln spela, men man ska lixom heja på Vännäs!
(Inge illa menat Johnny och Sundis ;) )
men hur som helst kände jag ju såklart igen mer folk i Vindeln än Vännäs, vilket kändes så konstigt
och jag blev nästan lite snurrig i huvudet.

Men det spelar ingen roll, för sånt där är alltid kul ändå.



Jag har nu ersatt dansen med en mkt rolig träningsform kallad
Body Pump



Det är riktigt roligt och tungt, vilket gör att träningen blir satans effektiv.
Självklart kan man inte jämföra med dansen, men så länge jag tycker att det är kul, så glömmer jag bort att sörga dansen litegran!
Det enda som var negativt var att stretchingen var lite mesig
(men det är ju bara att stretcha själv efter)
och att de inte använde den riktiga THUNDERSTRUCK-låten till axlarna.


Hehe, kan inte hjälpa det.
Men that's it..
Rätt lite negativa saker och fan va glad jag blir!

Så jag kör hårt så länge jag orkar.

Har känt mig lite snuvig, men det ska nog inte vara några problem
(förutom att jag kände att jag inte orkade köra 2 pass idag, men det var nog lika bra de kanske, man vill ju inte dö)

Vi ses på Träna ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0