Fyllesvin

Anledning till att jag inte känner för att gå ut i helgen..

Förra helgen blev det 2 dagars.

Helgen innan det blev det 3-dagars!

SÅ,
jag kände inte riktigt taggen till att gå ut i helgen också.
Plus att jag ska jobba på lördagskväll, och vill ha lite energi till de å.

Men jag hittade lite bilder från förra helgen som jag tagit med min pånytt-födda mobilkamera.. (?)


Är lite suddigt, men detta är från fredagen
och från vänster ser vi Emelie, Ida och sen jag som sticker ut där.


Haha en suddig Sundis, men en ännu suddigare Johnny från lördagen.


Hehe,
jag, Anna, Annelie (som btw heter Boström i efternamn, AWSOME!), Sundis, Johnny och några fler byggde glasslott. Men det var INTE vi som rev det. Hur fasen det gick till vet ingen..

Men det var otroligt roligt!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0