Hemavan 2010-03-27

Andra dagen var inte fullt så fint väder som fredagen.
Vi åkte först i Tärna,
sen gjorde vi ett byte till Hemavan.

Började i Tärnaby..

..där Jocke gjorde en krasch som slutade med att han tappa skidan.
Och grejen med det var att skidan syntes inte..

så han klättra

å han grävde

å tillslut hittan!

Då laddade Johan.

Den laddningen slutade också med krasch!
Hahah.

På fredagen var det tävling i Anja-backen,
så idag när det var tävling i Ingemar istället, ville vi prova starttornet.

Ladda...

..och HOPP!


Och sen..

Om inte det ena hållet, så varför inte det andra..?
HAHAHA!

Så gav vi upp Tärna och begav oss till Hemavan.


I stugan vår hittade Johan ett par riktiga jävla vintersnöglasögon!

Haha, jag tycker inte att det ser ut som en levande därinne.


Haha, början av Hemavanbackarna.
Johan: "Men sku du in i trädet du också eller?!"
Jocke: "NEJ, men jag tänkte köra förbirej!!"

Vi hann inte med så länge i Hemavanbackarna på lördagen.

Men Johan lyckades hitta ännu ett par grymma glajjer i stugan.

Efteråt var det dags för lite dricka.
Vi hade ett helt kylskåp över till drickan, det var ganska kung ;)
Så för att komma igång lira vi en egen variant av ÖL-spelet.

Jag och Carro var dock strong nog att börja dricka redan vid maten.

Sen blev det försök till Salem ;]

Johans försök.

Jockes försök.

Sen hittades glajjerna igen och lite dans på det.

Haha motorsågsmassaken.

Goa gubbar.

Älskling blev full,
fast inte full av alkohol, utan av mat typ vad jag minns..
YEAH!

Hahah, han fick inte vila nå länge, Jocke var helt galen.

Johan: "ÄÄÄEEEH!!! Min mage.. huää.. *spyläte*
Jocke: "JAG MAGPUMPAAN!"
Sandra: "Hahahhaha!"
Johan: "..Jag spyr."

Vad hände och värför?
Ingen vet..
Bara att båda 2 gillare iaf ;)

Några flasker efter kan förklara saken.

Thanks for the memories.

Så var lördagen slut!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0