Trötter

Haha,
jag vaknar nu kl halv 3 och inser att det skulle inte hänt riktigt.

Vid halv 11 tiden började jag bli väldigt trött,
låg i soffan och jag har typ världens skönaste soffa.
Jag slog av ljudet just under reklamen
(började se en stund av Fantastic Four bara för att jag inte sett hela den)
men jag vaknade några minuter över 12 och tänker
"Oj, fan vad jag somna! A, jag går väl och lägger mig".
Dock gick inte tankarna längre än till just bara tankar,
för jag "råkade" vända på mig och vaknar nu halv 3 och förstår att det inte hade gått så bra.

Jag tror något satt i att jag visste att jag fick lov å gå och tvätta bort sminket,
gå på toaletten och borsta tänderna, vilket var väldigt jobbigt just då.
Så det resulterade till att min kropp strejkade lite..

Men NU ska jag gå och lägga mig iaf!
På rikt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, ja jag vet inte vad det kan bero på :P det är alltid lika roligt att se bilderna dagen efter. Jo det är toppen, hur är det själv? :) det är ju snart valborg, vad händer då?

2010-04-25 @ 13:38:07
URL: http://emelaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, vad roligt! :) hoppas vädret håller sig. Jag ska ha förfest sedan blir det att vi ska ut! :)

2010-04-27 @ 20:39:30
URL: http://emelaa.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0